Natu
Εμπνευσμένο από τη λέξη NATURA, που σημαίνει φύση,
το NATU δημιουργήθηκε στον καταπράσινο κήπο του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, στην Κηφισιά, με την υπογραφή του Δειπνοσοφιστήριον. Ένας προορισμός όπου η γαστρονομία συναντά το φυσικό τοπίο και η εμπειρία ξεκινά από το περιβάλλον.
Exterior deco
Interior design
Most Wanted
Σφυρίδα ψητή
με ζουλιέν λαχανικά, σάλτσα από τον ζωμό της & κρόκο Κοζάνης, πουρέ σελινόριζας & ψητό baby μπρόκολο
Στήθος κοτόπουλο βιολογικής εκτροφής
χούμους με λιαστή τομάτα, ψητό καλαμπόκι και ψιλοκομμένη σαλάτα με τομάτα, αγγούρι, αβοκάντο & μοσχολέμονο
Κρέμα ταραμά
με αυγοτάραχο Μεσολογγίου, crumble τομάτας & τραγανή ροδίτικη λαδόπιτα
Some reviews from
Our happy clients
Rated 5 out of 5
" Excellent food, wonderful ambience and outstanding service. "
Helen
Rated 5 out of 5
" The food was absolutely delicious and full of rich flavors. The atmosphere was beautiful, calm, and very enjoyable, making the whole experience even better. The service was outstanding — attentive, friendly, and professional. Overall, it was a wonderful dining experience, and I would definitely come back again "
Rany A
Rated 5 out of 5
" Υπέροχο φαγητό και άψογη εξυπηρέτηση "
Σοφία Μηναδάκη
Rated 5 out of 5
" Υπέροχο εστιατόριο σε πολύ όμορφο χώρο και με φοβερό μενού!!!
Η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετική και τα πιάτα που επιλέξαμε ήταν το ένα πιο νόστιμο από το άλλο!
Όλα ήταν υπέροχα και περάσαμε εξαιρετικά! "
Τζώρτζης
Rated 5 out of 5
"Ένα όμορφο εστιατόριο, σε ένα ακόμη πιο όμορφο μέρος στην Κηφισιά. Έξω έχει μια ωραία λιμνούλα με ψάρια και νούφαρα. Το φαγητό είναι υπερτιμημένο αλλά γευστικά καλό με ωραία παρουσίασηι. Το προσωπικό ευγενικό και εξυπηρετικό. "
Ζωή
Rated 5 out of 5
"Επισκεφτήκαμε το εστιατόριο του κυρίου Σκαρμούτσου, παραγγείλαμε 2 ορεκτικά κ 3 κυρίως τα οποία ήταν ΟΛΑ εξαιρετικά. Μαγικό ήταν το καρέ και απόλυτο το καρπάτσιο γαρίδας. Υπέροχος χώρος, εξαιρετικό προσωπικό. Περάσαμε υπέροχο σαββατόβραδο ! Το προτείνουμε ανεπιφύλακτα!
"
Παρασκευή Βίβιαν Νικολαΐδη Κεφαλα
Rated 5 out of 5
" Επισκεφθήκαμε το natu για καφέ+ μεσημεράκι. Ο χώρος είναι πανέμορφος, κατάφυτος! Η λιμνούλα με τα νούφαρα, τα γλυπτά, τα δέντρα δημιουργούν έναν σικ, πράσινο χώρο που ηρεμείς. Η εξυπηρέτηση είναι άψογη, τα mocktails που δοκιμάσαμε ήταν σουπερ δροσιστικά κ ότι έπρεπε για μια ζεστή μέρα. Θα ήθελα να το επισκεφτώ ξανά σίγουρα για να δοκιμάσω κ το φαγητό. "
Ελένη Λυκάρτση
